שאלות נפוצות

הזמנות נשלחות בדרך כלל תוך 1-3 ימי עסקים. זמן המשלוח הוא 6-18 ימי עסקים. ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו כדי לבקש מספר מעקב עבור ההזמנה שלך כשבוע לאחר ביצוע ההזמנה.

אנו מציעים מדיניות החזרה של 30 יום על רוב הפריטים. יש להחזיר את הפריטים במצבם המקורי עם כל התגים והאריזה שלמים. אנא צור קשר עם צוות התמיכה שלנו לקבלת הנחיות נוספות.

הזמנות ניתנות לביטול או שינוי תוך 24 שעות מביצוע ההזמנה. יש לפנות לצוות שירות הלקוחות שלנו בהקדם האפשרי על מנת לבצע שינויים כלשהם בהזמנה שלך.

ניתן ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו באמצעות דוא"ל בכתובת: support@opticaly.co.il או על ידי מילוי טופס יצירת הקשר באתר שלנו. אנו שואפים להשיב לכל הפניות בתוך 24-48 שעות. ניתן לפנות אלינו גם באינסטגרם וב-WhatsApp (בשעות הפעילות)

כן, כל המשקפיים שלנו מגיעים עם אחריות לשנה. אנא צרו קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו לקבלת מידע נוסף לגבי האחריות.

כן, אנו מציעים הנחות ומבצעים מיוחדים ללקוחות חדשים. הירשמו לניוזלטר שלנו ועקבו אחרינו ברשתות החברתיות כדי להישאר מעודכנים במבצעים ובהנחות שלנו.

אנו משתמשים בטכנולוגיית הצפנה הנקראת Secure Socket Layer (SSL) כדי להבטיח את אבטחת פרטי התשלום שלך. טכנולוגיה זו מצפינה את הנתונים המועברים בין הדפדפן שלך לבין השרתים שלנו, מה שמקשה מאוד על גורמים לא מורשים ליירט או לגשת לפרטים האישיים והפיננסיים שלך.

כן, אנו מציעים הנחות להזמנות בכמויות גדולות. אם אתם מעוניינים ברכישת כמות גדולה של פריטים, אנא צרו קשר עם צוות המכירות שלנו לקבלת הצעת מחיר מותאמת אישית ומידע על הנחה.

ניתן ליצור קשר עם צוות שירות הלקוחות שלנו עם פרטי ההזמנה שלך ותיאור הבעיה, ואנו נדאג להחלפה או החזר כספי בהקדם האפשרי.